کارشناسی خودرو

مهمترین دغدغه

کارشناسی خودرو در محل یکی از مهمترین دغدغه خریداران خودرو می باشد.
ازین رو بر آن شدیم تا تجربه چندین ساله کارشناسان خودرو را برای خریدی مطمئن و خودرویی کارشناسی شده در اختیار شما خریدار عزیز قرار دهیم.ما با کارشناسی سیار خودرو در کنار شما هستیم.

کارشناسی خودرو چیست؟

کارشناسی رنگ ، کارشناسی بدنه ، کارشناسی شاسی ،کارشناسی تشخیص صحت کیلومتر ، کارشناسی فنی و برق خودرو می باشد

تخمین قیمت خودرو کارکرده 

تخمین قیمت خودرو کارکرده یکی از سوالاتی است که همیشه مشتریان عزیزمون از ما سوال میکنن.
تخمین قیمت خودرو کارکرده تقریبا دارای استاندارد و اصول خاصی نیست.
یکی از معضلاتی که خریداران خودرو دست دوم با اون دست و پنجه نرم میکنن تخمین قیمت خودرو کارکرده است.
به این صورت که وقتی شما به بازار خودرو کارکرده مراجعه میکنید با طیف قیمتی متفاوتی مواجه می شوید که شمارو دچار سردرگمی کرده و تصمیم رو برای شما سخت خواهد کرد.

کارشناسان اتوبلد

کارشناسی خودرو | کارشناسان اتوبلد بعد از بررسی و انالیز دقیق خودرو از لحاظ رنگ ، بدنه ، شاسی و فنی تجربه کارشناسی خودرو خود را به طور کامل و جامع و روان در اختیار شما قرار می دهند تا شما با دید باز و بهتری اقدام به تصمیم گیری در مورد خودروی کارشناسی شده بگیرید.{کارشناسی سیار خودرو}

مهترین پروسه خرید خودرو

کارشناسی خودرو امروزه از مهترین پروسه خرید خودرو در سراسر جهان میباشد.کارشناسی خودرو نیز در کشور ما در حال تبدیل شدن به امری ضروری برای کارشناسی خودرو قبل از خرید می باشد.

مهم نیست شما در کدام منطقه از شهر قرار دارید

مهم نیست شما در کدام منطقه از شهر قرار دارید . کارشناسان خودرو اتوبلد سعی بر این دارند که در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر و کارشناسی خودرو مورد نظر شما را انجام دهند.

کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو اعم از کارشناسی رنگ ، کارشناسی بدنه ، کارشناسی شاسی ، کارشناسی فنی و کارشناسی صحت کیلومتر می باشد.

نیاز شما به کارشناسی خودرو

در اتوبلد نیاز شما به کارشناسی خودرو مدنظر قرار گرفته شد.
ازین رو ما با بکارگیری متخصص ترین افراد در بحث کارشناسی خودرو به کمک شما آمدیم.تا شما با خیالی آسوده از بین خودروهایی که مدنظر برای خرید دارید انتخابی منطقی و درست کنید.

ضرر سنگین مالی

اگر شما در موقع خرید خودرو متوجه ضعف های خودرو نشوید شمارا متحمل ضرر سنگین مالی میکند شما با پرداخت مبلغی کمتر از آن میتوانید از ضررهای چندین میلیونی جلوگیری کنید

انتخاب خودرو

کارشناسان خودرو اتوبلد به شما در انتخاب خودرو کمک شایانی می کنند.

چه بخش های از خودروهای دست دوم مورد بررسی فنی قرار می گیرد

1- بازرسی بصری از بدنه، موتور، شاسی و سایر اجزای مکانیکی و برقی
2- یک بررسی تشخیصی کیفی
3- بررسی تاریخچه وسایل نقلیه در بخش تعمیر و مسافت
4- درایو تست

کارشناسی خودرو در محل آخرین مقالات وبلاگ

مکانیک

یک کارشناس مکانیک با کیفیت را در محل مورد نظر خود داشته باشید
گزارش ارزیابی خودروهای دست دوم و کارکرده
خدمات قابل ارائه در بخش بازرسی فنی خودرو
بازرسی ماشین های کارکرده و دست دوم - ما به محل شما می آییم
بازرسی تشخیصی
گزارش تعیمرات و مکانیک خودرو
ماموریت این مجموعه محافظت از خریداران و فروشندگان اتومبیل کارکرده می باشد تا آنها را با دانش صحیح مورد نیاز خود توانمند سازیم.
کافیست کارشناس خودرو

ماشین های دست دوم

صنعت خرید و فروش ماشین های دست دوم در واقع یک صنعت بسیار دلهره آور و ریسک پذیر می باشد. بهترین راه برای اطمینان از خرید خودروی دست دوم مناسب، کسب اطلاعات هرچه بیشتر در مورد وسیله نقلیه مورد نظر برای خرید است. علاوه بر این، خریدارانی که به دنبال خرید وسیله نقلیه دست دوم هستند می توانند از یک متخصص خودروی شخص ثالث برای ارائه ارزیابی حرفه ای در محل مورد نظر خود استفاده کنند. در مجموعه اتوبلد ما این سرویس و خدمات را ارائه می دهیم

کارشناسی خودرو پراید

خودروی پراید ساخت کمپانی کیا کره جنوبی است.
خودروی پراید به سفارش شرکت کشتی رانی کره جنوبی برای حمل و نقل افراد در بنادر به شرکت کیا داده شد تا در مسیر های کوتاه مورد استفاده قرار گیرد.
طی برنامه ای این خودرو به تولید انبوه رسید و به سراسر جهان من جمله ایران صادر شد.
پراید از بدو ورود به ایران مورد استقبال ایرانی ها قرار گرفت.
از دلایل علاقه مردم ایران به پراید رو میشه به قیمت پایین و اصطلاک کم اشاره کرد.
در کارشناسی از طراحی فنی و موتوری این خودرو به این موضوع برمیخوریم که این خودرو هنگام پاره شدن تسمه تایم هیچ آسیبی به سوپاپ ها وارد نشده و خرجی روی دست شما نمیذارد.

کارشناسی خودرو پژو ۲۰۶

پژو ۲۰۶ یکی از محبوب ترین تولیدات شرکت خودرو سازی ایرانخودرو یا همان ایران ناسیونال قدیم است.
خط تولید این خودروی پر طرفدار سال ها پیش از شرکت فرانسوی پژو توسط ایرانخودرو خریداری شد.
پژو ۲۰۶ در ۶ تیپ متفاوت و با ۲ انجین و یک گریبکس دستی و یک گریبکس اتومات در بازار ایران موجود است.در کارشناسی خودرو پژو ۲۰۶ یکی از مهمترین پارامتر های مورد بررسی سیستم آب این خودرو هست.
در کارشناسی خودروی ۲۰۶ باید قسمت جلوی خودرو به دقت بررسی شود به این دلیل که به خاطر شتاب خوب این خودرو اکثرا از جلو تصادف داشته و این موضوع شاید از دید شما پنهان بماند.
کارشناسی خودروی ۲۰۶ یکی از حساس ترین کارشناسی های خودرو است ازین نظر که به راحتی مشکل فنی این خودرو قابل تشخیص نیست.کارشناسی خودرو ۲۰۶ از لحاظ رنگ نیاز به تجربه بالا داشته که معمولا ضخامت رنگ این خودرو به طور میانگین ۸۰ میکرون هست.
برای کارشناسی خودروی ۲۰۶ با ما تماس بگیرید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

کارشناسی خودرو فیدلیتی ودیگنیتی ; عیب یابی دو چینی بهمن موتور بعد از یک سال

▪️بیش از یک سال از اولین فروش‌وحضور دو خودروی فیدلیتی ودیگنیتی پرایم در ایران توسط بهمن موتور می گذرد. حال پس از یک سال برسی و کارشناسی خودرو برخی از عیوب این خودروها در ایران با توجه به شرایط آب و هوایی و بنزین و همچنین کیفیت مونتاژ مشخص شده است.
با کارشناسی خودرو دقیقی که برای شما مخاطب عزیز صورت گرفت مشخص شد

تشخیص کارکرد خودرو

تشخیص کارکرد و کیلومتر واقعی خودرو از قدیم دغدغه همه خریداران خودرو بوده و امروزه جزو مهمترین پارامترهایی است که مورد بررسی کارشناسی خودرو می باشد.
خریداران خودرو با توجه به پیشرف تکنولوژی و ظهور انواع و اقسام لانچ و دیاگ های تخصصی خودرو ، این توقع رو از کارشناسان خودرو دارند که مقدار دقیق کیلومتر و کارکرد خودرو رو به خریداران اطلاع دهند.
ازین رو یکسری از همکاران ما بابت جلب توجه مشتری و درامد بیشتر ازین مورد سواستفاده کرده و به دوستان عزیزی که برای کارشناسی مراجعه میکنند ، قول تشخیص دقیق کارکرد و کیلومتر میدهند.
اگر یکبار به قسمت شرایط و تعهدات کارشناس شرکت های کارشناس خودرو مراجعه کنید و آن شرایط رو مطالعه کنید متوجه خواهید شد که در اونجا یکی از شرایط این هست که کیلومتر واقعی خودرو ممکن هست مخفی بماند .

این در صورتی است که شما اگر هم به مغازه های تشخیص رنگ خودرو در سطح شهر مراجعه کنید ، اون دوستان فقط و فقط رنگ خودرو رو کارشناسی میکنند و هیچ موردی از فنی و صحت کیلومتر رو بررسی نمیکندد.
بنده باید به عرض شما مخاطب عزیز برسونم که علی رغم تبلیغ و ذهنیت شما ، هیچ دستگاهی مبنی بر تشخیص کارکرد واقعی خودرو وجود نداره و تماما هر چیزی که در این مورد میشنوید صرفا جهت تبلیغات بوده و ارزش اجرایی و عملی ندارد.
تشخیص محدوده کارکرد خودرو فقط و فقط بستگی به تجربه کارشناس و تشخیص کارشناس هست که متناسب با تجربه و مواردی که چک میکنه تشخیص میده خودرو در چه بازه ای کار کرده است.
بنده با سابقه بیش از یک دهه فعالیت در امر تخصصی کارشناسی خودرو به شما پیشنهاد میکنم که به حرف سودجویان اعتماد نکرده و به جای آن سعی کنید با مراجعه به کارشناسی خودرو اتوبلد از تجربه ما برای خریدی امن استفاده کنید.

ریگلاژ و تنظیم نبودن درب خودرو

بارها شده که با یکبار بستن درب خودرو متوجه شده اید که درب کامل بسته نشده و دوباره این بار محکم تر مباردت به بستن درب خودرو کرده اید.این پدیده عمداتا به ریگلاژ یا تنظیم نبودن درب خودرو مربوط است.
عوامل متعددی باعث برهم خوردن تنظیم درب های خودرو میشود.استفاده زیاد ، تصادف و اسمبل بی کیفیت درب ها از کارخانه مواردی است که باعث برهم خوردن تنظیم درب های خودرو میشود.
برای ریگلاژ درب های خودرو از طریق لولا ها و جابجایی قفل های درب خودرو اقدام به تنظیم درب های خودرو میکنند.
این کار رو باید به یک سافکار محول کنید و بهتون پیشنهاد میدیم که خودتون دست به درب ها نزنید.
امیدوارم که درب دلتون همیشه تنظیم باشه و شاد باشید.

کارشناسی خودرو سانتافه

خودروی سانتافه یکی از محبوب ترین خودروهای حال حاضر بازار ایران است.
سانتافه محصول شرکت هیوندایی است.
کارشناسی خودروی سانتافه یکی از تخصصی ترین کارشناسی های خودرو می باشد.
در کارشناسی خودروی سانتافه چندین مورد مهم مورد بررسی قرار میگیرد که به تست اپشن ها ، تست گیریبکس اتومات ، کارشناسی انجین سانتافه و برق خودرو سانتافه را شامل می شود.کارشناسی رنگ سانتافه هم مورد مهمی محسوب میشود.به طور میانگین ضخامت رنگ خودروی سانتافه ۱۰۰ میکرون می باشد.

افزایش قیمت ها

در شرایط فعلی و با افزایش قیمت ها، خرید خودروی دست دوم نیز با مقایسه شرایط قبل، همانند خرید خودروی صفر و نو می باشد و می بایست برای خرید خودروی دست دوم نیست مبالغ زیادی هزینه نمایید، از این رو پسندیده است که برای حفظ سرمایه خود در شرایط اینچنینی، از نظر و مشاوره متخصصان این بخش کمک گرفته تا علاوه بر خرید یک خودروی با کیفیت، هزینه های خود را مدیریت شده پرداخت نمایید و اصطلاح بازار، دچار سوخت پولی نشوید.

کارشناس خودرو

خرید یک ماشین دست دوم

بهترین راه برای خرید یک ماشین دست دوم
موارد زیادی وجود دارد که هنگام خرید یک ماشین کارکرده می تواند شما را به اشتباه بیاندازد. آیا می توانم به فرآیند فروش خودرو دست دوم اعتماد داشته باشم؟ گذشته این خودرو چیست؟ یا اگر ماشینی را که خریدم پس از مدتی مشکلاتی برای من ایجاد کند چه کاری کنم؟ تمام سؤالاتی است که خریداران از آن نگران هستند.

خدمات کارشناسی خودرو

خدمات کارشناسی خودرو یک برنامه کاربردی استفاده شده برای افرادی است که به دنبال خرید یک ماشین دست دوم هستند و این مجموعه برای این افراد یک سرویس ارزیابی خودرو ارائه می دهد. فرقی نمی کند که شما خودروی دست دومی را قصد خرید آن را دارید دیده باشید یا نه، مهم این است که شما با درخواست کارشناس حضوری از مجموعه اتوبلد، کارشناس را به خودروی مورد نظر ارسال می کنید و کارشناس نیز بر اساس شرایط واقعی، خودرو را کارشناسی و برگه گزارش را برای شما ارسال می کند و در شما پس از روئیت برگه گزارش کارشناسی فنی خودرو، می توانید برای خرید اقدام کنید.

اتوبلد|AUTOBALAD

از طریق سامانه اتوبلد، یک ناوگان از مکانیک ها و کارشناسان فنی خودروی واجد شرایط، دانش تخصصی خود را در مورد صنعت خودرو برای شما به ارمغان می آورد.

شماره کارشناس خودرو را از ما بخواهید.

کارشناسی ماشین

سلام و عرض ادب دارم خدمت همه دوستان گلم
این روزا کمتر کسی است که واژه کارشناسی ماشین به گوشش نخورده باشه.
ولی باز خیلی از افراد هستن که وقتی بهشون میگم بنده کارشناس ماشین هستم با این تخصص غریبه ان و باید بهشون توضیح بدم که کارشناس ماشین چی هست و چه کاری انجام میده و شما چه موقعی به کارشناس ماشین و کارشناسی ماشین نیاز پیدا میکنین.
با خودم گفتم که توی این مقاله مختصری در مورد کارشناسی ماشین به دوستان توضیح بدم و دوستانی که میدونن خوشا به حالشون و دوستانی که اطلاعاتی ندارن با این تخصص اشنا بشن تا در موقع لزوم به ما مراجعه کنند و بتونن از خدمات ما استفاده لازم رو ببرند.
ببینید دوستان عزیزم ، کارشناسی ماشین از چند پروسه تشکیل میشه که اولیش کارشناسی رنگ ماشین هست.
ما از به روزترین و جدیدترین دستگاه هایی که عمق رنگ خودرو رو اندازه گیری میکنن استفاده میکنیم که متخصصان و کارشناسان ماشین ما طی گذراندن دوره های تخصصی و تجربه زیاد این قابلیت رو دارن که با این دستگاه رنگ بدنه رو اسکن میکنن و تشخیص میدن که وضعیت رنگ بدنه خودرو در چه سطحی از سلامت قرار داره.
مرحله بعد بازدید سقف و ستون و شاسی های ماشین هستن که کارشناس ماشین طی اموزش و تجاربی که به دست اورده با بررسی این نقاط تشخیص میده که عایا پوسته سقف تعویضی است یا خیر یا اینکه شاسی ها سلامت هستن یا تعویض شدن یا تعمیر شدن.
مرحله بعدی بحث برق خودرو است که ما با استفاده از دستگاه دیاگ مسیر برق خودرو رو برای شما چک میکنیم تا ببینیم مشکلی در مسیر برق خودرو نباشه و سنسورها همگی به نحو احسنت دارن کارشون رو انجام میدن.
و در اخر با بررسی فنی خودرو که به ۲ قسمت یعنی انجین و گریبکس هستش رو بازدید و انالیز میکنیم.
تست گریبکس اتومات دارای زوایای تخصصی است که هرکسی قادر به تشخیص سلامت گریبکس نیست.
پس به شما پیشنهاد میکنم که با تماس با ما یک کارشناسی خبره و با تجربه رو کنار خودتون داشته باشین تا با کارشناسی ماشین بتونین خریدی مطمئن رو تجربه کنید.

بهترین کارشناس خودرو

سلام دوستان
امروز میخوایم در مورد بهترین کارشناسی خودرو باهاتون صحبت کنم.
بهترین کارشناس خودرو کیست؟
بارها دیده شده افرادی برای جستوجو از واژه بهترین استفاده میکنند.
حالا میخواد بهترین کارشناس خودرو باشه یا کلمه ای دیگه باشه.

 

به نظر شما بهترین کارشناس خودرو کی میتونه باشه؟


حالا بذارید من بهتون بگم که بهترین کارشناس خودرو کی میتونه باشه.
بهترین کارشناسی کسی هست که توی اولین دوری که دور ماشین میزنه درزهای قطعات بدنه رو چک میکنه.
بهترین کسی هست که طیف و خواب رنگ خودرو رو با چشم هاش مقایسه و انالیز میکنه.
بهترین کسی هست که میدونه که رنگ روشن رو توی افتاب و رنگ تیره رو توی سایه باید چک کنه.
بهترین کسی هست که میانگین رنج ضخامت رنگ خودرو های ایرانی رو میدونه.
بهترین کارشناسی خودرو کسی هست که میانگین رنج ضخامت خودرو های چینی رو میدونه.


بهترینها میانگین رنج ضخامت رنگ خودرو های کره ای و ژاپنی و آلمانی و همه خودروهای خارجی رو میدونه.
بهترینها از صدای موتور خودرو میتونه سلامت خودرو رو بفهمه.
بهترین کارشناسی خودرو باهات صادقه بهت میگه که توی دیاگ کیلومتر واقعی خودرو رو نشون نمیده.
بهترین کارشناس خودرو با بررسی شواهدی که توی تجربه به دست اورده میتونه بفهمه که کیلومتر ماشین کم شده یا نشده.
خلاصه که خودرو با کارشناس حرف میزنه.
بهترین کسی هست که حرف ماشین رو میشنوه و میفهمه که این ماشین به دردت میخوره یا نه.
اگه میخوای بهترین را داشته باشی باید بمن زنگ بزنی.

کارشناسی خودرو تیبا

امرزو براتون خودروی تیبا رو کارشناسی خودرو میکنیم.
خودروی تیبا محصولی جایگزین خودروی ریو است که سازنده آن شرکت خودرو سازی سایپا است.
موتور تیبا با حجم ۱۴۰۰ سی سی باز طراحی شده از انجین خودروی ریو میباشد.
با توجه به وزن پایین خودرو ، تیبا نسبت به هم رده های خود دارای شتاب بالایی است.

از معایب تیبا مصرف سوخت بالا و عملکرد ضعیف ترمز و عدم تعادل در پیچ ها رو میشه بهش اشاره کرد.
در کارشناسی از خودروی تیبا به کیفیت رنگ پایین این خودرو برمیخوریم.که از بی کیفیت ترین رنگ موجود برای این خودروی اقتصادی استفاده شده.
کارشناس رنگ خودروی ما بهمون میگه که ضخامت رنگ این خودرو میانگین ۶۰ میکرون است.
خلاصه که چون مجوریم باید بخریم و سوارشیم.

کارشناسی خودرو در تهران

یک کارشناس مکانیک با کیفیت را در محل مورد نظر خود داشته باشید گزارش ارزیابی خودروهای دست دوم و کارکرده .خدمات قابل ارائه در بخش کارشناسی خودرو در تهران

کارشناسی خودرو در شمال تهران

کارشناسی خودرو در غرب تهران

کارشناسی خودرو در شرق تهران

کارشناسی خودرو در جنوب تهران

کارشناسی خودرو در مرکز تهران

در هر محله ای از تهران که باشید کارشناسی خودرو در : صادقیه ، جنت آباد ، آیت آلله کاشانی ، باغ فیض ، ستارخان ، توحید ، دهکده المپیک ، چیتگر ، تهرانسر ، آزادی ، استاد معین ، جی ، جیحون ، نیاوران ، پاسداران ، سعادت آباد ، شهرک غرب ، ولنجک ، زعفرانیه ، فرشته ، جردن ، سید خندان ، شریعتی ، بهشتی ، مطهری ، عباس آباد ، سهروردی ، مجیدیه ، رسالت ، نارمک ، تهرانپارس ، مدنی ، نظام آباد ، نامجو ، گرگان ، امام حسین ، انقلاب ، بهارستان ، بازار تهران ، منیریه ، محلاتی ، پیروزی ، نیروهوایی ، شهرری ، بعثت ، کیانشهر ، زمزم ، نازی آباد ، جوادیه ، نواب ، سلسبیل ، آذربایجان ، خوش ، هاشمی ، دامپزشکی ، قصرالدشت و ...

  • کارشناسی ماشین های کارکرده و دست دوم 
  • کارشناسی رنگ
  • کارشناسی فنی و مکانیکی

ماموریت این مجموعه محافظت از خریداران و فروشندگان اتومبیل کارکرده می باشد تا آنها را با دانش صحیح مورد نیاز خود توانمند سازیم.